2019年3月7日 星期四

託貓 — 仔仔爸生日

某日我要出去買嘢,見Angie 係個架度攤抖緊,佢見我走咗出去好好奇呢



下午都仲見到佢上去個架度hea,似乎幾鍾意呢個位喎



佢走咗入我間房度八呢


走入啲衫度





除咗個架,佢亦都鍾意係電腦枱度瞓


我臨瞓前出廳搵貓,又見佢係電腦枱度瞓咗了




某日我行出房時,“立”吓睇以為Chewy 同Angie 一齊係床褥頂,原來係奇舅父,唔怪得可以咁close 啦


到夜晚我哋食緊晚飯嗰陣,原來Angie 上咗我張床度瞓


呢日係仔仔爸生日,朝早如常整早餐比貓地食,貓地乖乖等食中


原來我一直都誤會咗Angie,我一直以為Angie 伸手係想打走Marble 仔,想霸佔Marble 仔碟濕糧,原來佢係想伸手“了”啲濕糧出,不過一同佢say no,佢就唔敢了




要啲寶貝食飽,我至有早餐食,佢八吓我食咩呢


肯瞓紙箱了,仲唔介意旁邊有天師仔


有雀仔,Chewy 聽到有雀仔係冷氣機聲,係走廊走出,有得捕雀,連Angie 都唔驚,敢係Angie 身邊跳過





走入廚房八啲咩呢,好危險喎



係度陪住我呢


其他貓都已經瞓晒覺了



呢晚唔駛煮飯,早早餵飽貓,見到“四貓連珠”嗎﹖


等仔仔爸返,佢沖個涼就出去食米線做生日飯


仔仔爸返到屋企,攤係床抖吓,奇哥仔就去黐實老豆,真係好識擦鞋


我都未瞓,Chewy 已經係我張床度瞓得好冧了



8 則留言:

  1. Happy birthday 仔仔爸!祝身體健康,每天都快樂!

    奇哥同Chewy 好似特別老友咁!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 代仔仔爸多謝妳
      係呀,呢兩舅甥最玩得埋

      刪除
  2. 仔仔爸生日快樂!!btw Angie偷糧個樣好好笑呀!

    回覆刪除
  3. 仔仔爸生日快樂!
    呢位 Angie 小姐都幾大膽

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,佢都算大膽,真係唔似一隻街貓

      刪除
  4. 生日快樂。貓貓在廚房跳上煮食爐邊,有D危險喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,咪係囉,每次我都要叫佢落地

      刪除