2019年3月31日 星期日

貓地食好西

係我屋企貓地暫時都有正正零食食,記得之前兩次返香港前,都託定貓友幫我再託另一貓友,幫我訂魚扒,但今次返香港唔想再麻煩人,所以諗住貓地都係無平零食o架啦,點知咁啱我飛返香港嗰日,姨甥女咁啱又飛去日本,咁我咪叫佢幫我入貨囉




存貨唔多,我都好慳住比啲貓地食,一條魚扒分甘同味囉,另外啲肉醬汁汁,都係每貓半條o架咋

原本想試吓佢哋可唔可以齊齊埋貓枱食,原來係唔得的,依家連Chewy 都唔埋貓枱食












 


做我啲貓都幾算幸福o架啦,除咗呢啲,都仲未計係呢度長期買到嗰啲貓零食呢,Mango 仔見咁多正嘢食,一定覺得佢呃到一個五星級的家啦,哈哈


8 則留言:

  1. Chewy連食相都斯文啲,女生果然有儀態多啲!

    希望Mango習慣咗知道唔驚餓親就唔會再偷食。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. Chewy 連瞓覺都好斯文,係舔肚毛時最無儀態
      Mango 已經好咗好多,暫時無再摷垃圾筒,無去搶其他貓嘢食,可能有我睇住,最煩惱係佢我哋搞緊嘢食,仍然會o黎搞住晒,希望佢會改善啦

      刪除
  2. 好珍貴的進口貨呢,要慢慢食,要食出滋味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度買唔到,想襟食啲,唯有佢哋少食多滋味啦

      刪除