2019年3月3日 星期日

託貓 — 做廳長

臨瞓前已經見Angie 仍然留係個廳度


呢朝天未光,見到Angie 已經係廳度過夜



食完早餐之後,直至中午,都見佢係個廳不同角落



見佢係電腦椅度瞓得好甜




仲同大家一齊睇雀仔


我出去睇報紙陪佢


後來見Angie 係電腦枱瞓覺,奇哥仔又想去兇佢


我第一時間慢慢咁推開張電腦椅



兇唔到貓,條氣唔順呢,哈哈


佢又匿係梳化布底



再晏少少,Marble 仔、奇哥、Charco 仔都返晒入房上床瞓,而Angie 就選擇係廳個架度度瞓晏瞓




夠鐘係廚房門口等開餐



 其實大家隻碟都已經食清光,各自去睇吓仲有無食剩


 又齊齊食乾糧




 Angie 又比貓追到匿係梳化布底,兩隻黑蚊蚊,係度捕佢


走上電視櫃hea,又懶貓食乾糧



見我哋開飯,佢又走上電腦椅坐



佢開始長駐係個廳度,一係就係走廊


 見佢無再返過入間房度,所以房嗰啲糧兜、水兜、厠所我都已經收埋了


8 則留言:

  1. 唔知Angie返到屋企冇乾糧做snack會唔會唔慣呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定唔慣,預咗佢無啖好食呢,因為我姑仔屋企唔會放長糧,定時定候至有得食

      刪除
  2. Angie 已經習慣左, 唔駛成日匿埋

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家佢仲夠膽去郁奇哥,除咗奇哥,Chewy 仲驚Angie之外,其餘三貓已經無嘢,係Angie 身邊掂行掂過都無問題

      刪除
  3. 大家在擺地盤? 好似大家都虎視眈眈?

    回覆刪除
    回覆
    1. Angie 仲要睇實奇哥,Chewy 會留意Angie,其他三貓已經無問題了

      刪除
  4. 回覆
    1. 初初天師仔都有去兇Angie,不過依家冇了

      刪除