2019年3月4日 星期一

託貓 — 貓地這一天

呢朝我一起床,就搵吓啲貓地係邊

Chewy 係房唔願起床,奇哥仔係櫃頂



Angie 係廳電腦枱


Charco 仔係個架度


天師仔係地下


Marble 仔就唔知係邊度走出


貓地食完早餐,Charco 仔又返上床瞓


Chewy 繼續留係床褥頂,早餐佢都係喺床褥頂度食,平時床褥頂係佢最鍾意逗留地方,Angie 初初嗰陣,都唔見佢上去床褥頂,多數匿係廳個架度,都係近呢個星期至見佢返上去


Angie 就繼續係個廳度hea,佢好鍾意做路霸,攤正係路中間、廚房門口



每次一食完,Marble 仔一定走入厠所個浴缸度


奇哥仔就返上床抖吓先


依家每餐Chewy 都係食一半,所以我隔多陣,至攞埋嗰半比佢食



一食飽又瞓



後來Marble 仔都返房瞓


中午聽見有雀仔聲,走晒出廳睇,Chewy 同Angie 終於有共同嗜好




又到開餐時間,Angie 乖乖咁等


食完乖乖咁睇人食



 煮飯時間,見Angie 自己係廳度hea 貓草蕉,都無貓理佢




 

同Angie 玩Da Bird,唔怕奇哥了﹖定係有得玩到唔理得咁多﹖


Chewy 都想玩呢


原本見Chewy 想玩Da Bird,諗住靜雞雞返房同Chewy 玩,但好快就比Angie 知道咗,佢走埋入房,Chewy 見Angie 玩緊,佢又唔肯玩了








8 則留言:

  1. 屋企有咁多隻貓,朝早起身數夠數,再等齊貓開餐都有排忙,不過只要佢地健健康康、融洽相處,就忙都忙得好開心!:)

    唔知點解,始終有dd偏心Chewy!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,餵佢哋食嘢都幾嘥時間,幾隻貓都鍾意食一半就走咗去,鍾意人楂住個碟o黎餵,要佢哋食完,我至可以食早餐
      Chewy 又細粒,又細膽,小媳婦模樣,係得人憐惜

      刪除
  2. 每朝都要玩數貓貓遊戲 haha
    其實照顧佢哋、陪佢哋玩都應該幾忙, 不過只要主子開心, 幾忙都值得 hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 夜晚我都會去搵貓貓,睇吓啲貓地係邊度瞓
      開餐就一定要o架啦,其實我都好懶,有時我掛住做自己嘢,都唔同貓地玩,係行開行埋至順便摸吓貓地

      刪除
  3. 托到肥肥白白先交比姑爺仔?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,糟肥啲佢,驚佢到咗我姑仔屋企,無啖好食,佢哋唔會好似我哋咁放長乾糧,佢哋定時定候至有得食o架

      刪除
  4. Chewy 有無覺得 Angie 霸佔左佢地位呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該無o既,Chewy 係最遲入門嗰隻,突然又多一隻,又大隻,又會衝埋佢度,佢驚囉

      刪除