2019年3月12日 星期二

阿Be與技安

呢日細妹休息,所以之前嗰晚佢收咗工就上三家姐度瞓,是日佢瞓醒又係去飲茶





嗰晚我約咗去二家姐屋企食飯,探探佢兩隻肥英短,佢係囝囝叫技安






仲有佢媽媽阿Be,我一入屋,阿Be 就慢慢咁走咗入梳化底,見佢唔到

開飯喇,二家姐二姐夫特登買海鮮煮海鮮餐,仲煲咗花膠湯,好正呀



後來阿Be 至走返出



 之前一日細姨甥仔買定個蛋糕返,預祝二姐夫下個月生日


呢朝同姨甥兩母女去茶記食早午餐



之後又陪埋我出旺角洗牙,返大窩口去台灣麵食下午茶



夜晚約咗好姊妹阿芬、阿Pat,契仔契女,仲有阿姐個契爺入屯門食飯,去食德國豬手









食完仲去食埋糖水至走





7 則留言:

  1. 同上呀,兩母子真係好似樣亦同樣咁可愛!:)

    個海鮮餐好正呀!又,最後嗰碗得綠豆沙?

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿媽好似仲肥啲
      海鮮餐梗係正啦,我食綠豆沙,其他人食嗰啲我無影

      刪除
    2. Typo*個"得"字其實我想寫"係"字 ^^"

      刪除