2019年3月20日 星期三

好咀刁

某日開罐頭餐入房比Mango 仔食,佢竟然唔食,咁諗住一陣再氹過佢食,因為我要返出廳餵天師仔食雞肉,點知我無閂緊房門,比Mango 仔走咗出,仲望住其他貓地食,我再攞碟罐頭比佢,佢依然唔食,我比啲乾糧佢,佢反而肯食


後來見佢係咁“了” 個食物架後面,原來之前Marble 仔食雞肉,跌咗一舊係個架後面,佢“了”咗出



咁仔仔爸即刻又蒸熱啲雞肉比佢肉,嗅到雞肉味,又係咁哄住係廚房




係咁食、係咁食



不過呢次得少少雞肉比佢試吓,所以佢食完仲未夠喉,嗰晚我哋食越南河粉,Mango 仔嗅到肉味,又係咁係廚房度哄住唔走



我哋食緊時,佢又昅實晒



因為見佢出咗廳,佢又無搞事,所以無困返佢入房,佢嗅到條貓草蕉,係度high 緊




 其實係佢昅住我哋食越南粉時,仔仔爸已經再一次整緊雞肉佢食,又係一次過清晒



一睇佢個樣就知佢仲未食夠啦


所以之後,晚餐佢都係同天師仔一樣,只食雞肉,尋日朝早比罐頭佢又唔食喇,不過我無理佢,隔咗陣佢咪又係食咗


原來佢咁咀刁,不過我係唔會就晒佢的



12 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢個騙徒o黎架,好識扮嘢,所以唔好咁順攤順晒佢意

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢個騙徒,要好好提防,都係唔好咁容易比佢呃到,哈哈

      刪除
  3. 以前我屋主將啲凍肉由冰格拎出黎解凍,啲貓就會施展渾身解數偷食,好在Mango未出呢招咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳錯了,佢已經成日係廚房搞住晒啦,仲會偷食,依家一開罐、煮飯都要困佢返房呢

      刪除
  4. 芒果幾時會展歡顏?

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 初初就扮細食,其實佢好為食架,好快就會好似Marble 仔咁肥

      刪除