2019年3月9日 星期六

託貓 — 最後一夜

過埋呢晚,Angie 就要走了













似乎張地墊都係Marble 仔最鍾意



睇住佢週屋hea








臨走呢晚,再請佢食多一次正嘢,去到我姑仔屋企,就無咁多正零食食了



呢晚又見到佢玩貓草蕉,同去鋅盆度瞓




10 則留言:

  1. 回覆
    1. 之前都有幫人湊過貓,唔捨得既情緒已經無咁大,不過呢隻湊得最耐,又乖,真係好唔捨得佢

      刪除
  2. Angie 好似marshmallow, 我都好鐘意佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好純,我都好鍾意佢,只係最難搞就係剪指甲

      刪除
  3. 得閒多啲去探Angie啦,佢一定好掛住妳.....同妳啲零食架!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我姑仔住得比較遠,無必要都唔會特登去佢度,不過姑仔一定會成日send 比我哋睇

      刪除