2019年3月15日 星期五

Mango 睇醫生

第二朝仔仔爸起床入房睇吓佢,又比奇哥仔“鼠”埋入






我瞓醒時,見佢係地下張貓床度


開罐頭比佢食,佢又唔食,連水都唔肯飲,見佢個咀仲流緊血水,一定係好痛,所以唔想食



唔肯食嘢,又唔開心,成日都係瞓,唔肯飲水,我間中用針筒灌水比佢飲




到下午嗰餐都仲係唔肯食,我只有灌咗少少罐頭汁比佢,佢知道係食物,都算乖乖比我灌,無咩反抗





唔知 Chewy 係咪好想入去睇吓Mango 呢


 等仔仔爸收工返,再開啲肉泥罐頭加水再灌佢食


 
佢都仲係唔願郁,掛住瞓


呢晚同佢一齊share 咗個枕頭瞓咗半晚


已經一早叫咗阿姐幫佢約時間睇醫生,原本約咗今日6 點,但見佢唔肯食嘢,所以即刻叫阿姐改早啲同佢睇,約咗尋日早上10:00,仔仔爸特登請假唔返工同佢睇醫生

朝早見佢都仲係好攰咁,應該係餓到無氣無力


啲貓地又捕住晒


出街驚驚,碌大對矇豬眼



去到診所好乖喔,抱上手輕輕的,都有9 磅重




等醫生期間係度行cat walk






醫生check 過佢啲牙無事,口損可能係敏感,要驗血至知,兩個星期後覆診,除非傷口唔好,就要早啲再睇,已經絶咗育,大約一至六歲之間,不過我覺得佢好小朋友,最多都係二、三歲,後來要打針餵藥,護士開罐頭溝藥佢食,佢肯乖乖食晒呢


去診所時佢瀨咗尿,返屋企時又瀨埋屎,Chewy 對 Mango 舅父真係好有興趣,唔知係咪佢啲顏色似佢哥哥,所以特別有好感


要食呢隻藥一個月


返到屋企肯自己飲水



食咗藥、打咗針,應該好攰又繼續瞓


夜晚仲終於肯自己食嘢,真係安樂晒


 天師仔探病呢


佢真係好鍾意搓搓




8 則留言:

  1. 睇到佢咁辛苦都肉赤呀,真好在有你地呀!

    真係少有Chewy唔驚驚新成員喎!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩唔係啲牙有事,又絶咗育,唔係我個荷包仲赤,哈哈
      Chewy 成日想去睇佢呢

      刪除
  2. 隻藥係類固醇, 消炎, 我家細b因為淋巴癌日日要食

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻藥要食一個月,驗血報告話咩都好好,所以唔駛做敏感測試,可以慳番$500

      刪除
  3. Mango仔乖乖吃藥好快冇事啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲藥細細粒放係啲濕糧度,好彩佢都肯食,都希望佢快啲好番

      刪除
  4. Mango 應該感激你地收留, 如果再唔食野, 真係命運堪憂

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢依家肯自己食嘢,連藥都食埋,其實佢好醒識搵人求救,一抱佢返屋企自動波坐大髀,依家佢露出真面目,有時想摸吓佢,佢都想打人咬人,啲貓好蠱惑好奸呀

      刪除