2019年3月8日 星期五

託貓 — 開始 friend

Angie 同其他貓開始混熟了


呢張係Angie 主動走埋去瞓係Marble 仔旁邊,可能平時Marble 仔都無理佢,所以佢唔怕接近Marble 仔


我見佢平時好鍾意匿係廳張餐椅底,所以我放咗張地墊係餐枱底比佢,除咗Angie 其他貓都鍾意呢張地墊




有時佢又會瞓係個架上面



佢好鍾意做攔路貓,成日攤正係路中間,有時有貓經過佢身邊,佢仲會伸手撩吓貓








 有時我只係行入廚房整自己嘢,佢都會走入廚房睇住我,以為開餐有嘢食



又同Chewy 一齊睇捕雀仔


齊齊等開餐



突然見到佢係我房個窗台出現



有時佢受驚都會走番入房,但佢依家多數匿係梳化布底,不過有時佢係入去瞓晏覺




有兩晚我見到佢瞓咗係廚房個鋅盆上面


姑仔幫Angie 約咗聽日去睇醫生,所以今晚佢就要走了😿😿


14 則留言:

  1. 瞓sink盆,Angie係隻深明近廚得食嘅貓貓 :D

    啱啱熟落又慣咗地步就要走,雙方都會唔捨得呢。

    拜拜Angie,返到娘家都要乖呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我問佢係咪幫手捉“小強”,哈哈
      湊咗佢差唔多成個月了,唔捨得呢
      去姑仔家見佢又要重新適應新環境,如果姑仔嫌佢會蝦佢Bubble 既話,可能會送番Angie 返o黎做我個女都唔定喎,嘻嘻

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,玳瑁色貓o黎講,佢啲顏色算好靚,我姑仔啱啱接走佢返屋企喇

      刪除
  3. 開始熟絡又要走, 好唔捨得

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,今朝起身,唔駛搵佢係邊度瞓緊,開餐又分少一碟,有啲唔慣

      刪除
  4. Angie 小姐又要重新適應環境

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,尋晚去到姑仔屋企,姑仔話除咗Bubble 匿埋咗,其他貓都無咩,佢個仔Bobby 見面都無咩反應,唔知係咪已經唔認得

      刪除