2019年3月5日 星期二

張保仔洞

呢朝齊齊去食早餐


又係我的炸菜肉絲米粉


約咗阿Pat 同契女係碼頭等,一齊入長洲,原來契女咁大個都未去過長洲





入到長洲第一時間就係去買嘢食











 有麻雀仔偷食


都係邊行邊買嘢食


點解啲馬友叫“一夜情”呢﹖




姨甥女話呢個係佢童年回憶喎


既然契女話未過長洲,一於同佢行吓張保仔洞,其實我都好似未去過,哈哈











到呢度,有長櫈坐,又有樹蔭好清涼,三家姐就同o靚妹留係呢度,一來費事帶住個o靚妹行咁遠,二來比o靚妹瞓晏覺




我哋先去睇五行石



要經過呢啲石窿











要再行埋下面見到嗰條樓梯上去至見到五行石,都唔知仲要行幾耐,所以我哋放棄,返轉頭去張保仔洞








呢個就係張保仔洞,裡面真係好黑,所以我哋都無行入去,曾到此一遊就算了






 待續…



6 則留言:

  1. 我都好多年無入過長洲啦,依家又有啲驚坐船會暈船浪。^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家坐嗰啲船舒服啲,快啲,無咁易暈船

      刪除
  2. 我都一樣好多年無去呀

    回覆刪除
  3. 一夜情是一種做法,將魚鹽醃一夜晒乾或於雪櫃,第二日食得!

    回覆刪除