2019年3月16日 星期六

掛住Angie

記得Angie 走咗第二日,當要整貓哋啲膳食時,將整六碟改為五碟,好掛住佢呢




記得佢好醒,放咗杜蟲藥濕糧嗅吓就唔肯食







嗅貓草,仲會自己搵嘢玩



但對Laser Point 又無咩興趣






開始出房探索,做埋廳霸,哈哈



我姑仔話佢一返到屋企已經好自在,又唔怕其他貓,除咗Bubble 匿咗落床底


但短短兩日,佢哋已經相處得好好,Bubble 只會慢動作咁行過,無匿埋








佢哋兩母子以後唔駛再係街度生活






佢三個組成“討食戰隊”😆😆😆



見到佢哋咁快就相處得咁好,真開心





10 則留言:

  1. 一團和氣
    佢地係咪唔俾去街?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然唔俾啦,係屋企至可以保護到佢哋

      刪除
  2. 👍👍能融合相處是好事
    掛住佢,就同佢facetime 吓啦😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 見隻隻都咁溫純,我都知佢哋相處一定無問題的
      姑仔間中會send 相比我睇

      刪除
  3. 四貓相處得好就安心,係呢,Bubble仲有冇驚驚Bobby呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該無啦,只要Bobby 唔搞佢,佢唔會驚的

      刪除
  4. 回覆
    1. 睇吓我隻Mango 識搵人求救,好鬼醒,比佢撞到我呢個矇炳,哈哈

      刪除