2019年3月6日 星期三

睇燈飾

去完張保仔洞要返轉頭,經過呢個亭,係度抖一陣


行上上層,睇吓風景、睇吓麻鷹、雀仔





搵番三家姐,個o靚妹都已經瞓醒一覺,返碼頭嗰邊





係碼頭附近遇見貓




買咗個平安包


行返去買大魚蛋嗰邊間餐廳食德國豬手







 去便利店買嘢飲,仲買咗啲滷水嘢上船食







上次同阿Pat 坐摩天輪,今次齊人再坐一次,而且$20 咁抵坐


撞啱夠鐘做“幻彩詠香江”


 


之後我哋搭船去尖沙咀睇燈飾








係碼頭佢哋買雪糕食



我就係隔離東海堂買紫薯雪糕,都唔太覺有紫薯味,阿Pat 又係另一間雪糕店又買咗一杯雪糕

最開心都係個屎o靚妹,我哋每人輪流比雪糕佢食,我姨甥女話佢食雪糕放題,哈哈


一邊食住雪糕,一邊住文化中心方海旁向行,幫襯埋文化中心個厠所,就同阿Pat 兩母女say good bye 各自去搭車返歸了



原來依家尖東啲大廈已經無聖誕燈飾佈置,好懷念以前聖誕時段,人山人海咁去尖東睇燈飾呢


8 則留言:

  1. $20/位坐摩天輪真係勁抵呀,我坐過一次,當時仲係$100/位,唔怪得嗰時無乜人去搭啦。^^"

    尖東係咪即係海旁嗰頭呀?如果係,早兩年返去都有見到燈飾呀,但款式同廿幾年前差不多,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就100 蚊咁貴無人坐要執囉,20蚊仲會轉三個圈,真係好抵啦
      係呀,即係以前大富豪嗰邊,牫2011年返去嗰陣都唔見有喎

      刪除
  2. 節目好豐富啊!我都未去坐過摩天輪!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁要同車爸爸去拍拖兼坐吓“幸福摩天輪”啦,仲要夜晚去坐,咁至浪漫

      刪除
  3. 雪糕放題, 我睇完忍唔住笑左

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同姨甥女講,佢今次食咗咁多雪糕,要佢一個禮拜無雪糕食

      刪除