2019年3月11日 星期一

去同Bear Bear 玩

呢朝早同三家姐帶埋o靚妹去茶記食個早午飯,o靚妹挽住個袋成個師奶仔咁



上次同我二嫂、姨甥女係尖沙咀食下午茶,傾開計,阿嫂話佢有時會去蒸身,或者蒸腳,有時都會同埋啲同事一齊蒸,話可以一齊去試吓,我同姨甥女又覺得幾得意,所以當日已經約咗呢日去玩蒸身

先約係屯門某巴士站等,我哋先去飲茶食點心







之後就去蒸身,蒸出一身汗,但啲汗又唔會笠黐黐,又幾得意好玩




蒸完上阿嫂屋企同Bear Bear 玩,上去之前阿嫂又帶我入寵物店同阿雲玩,平時Bear Bear 就係呢間寵物店沖涼剪毛

佢全名叫筋斗雲,好為食的,一見到我阿嫂,就一直眼甘甘咁跟到實,因為平時我阿嫂會請佢食零食,阿嫂唯有即場買包零食請阿雲食



 舖頭仲有兩隻年老狗,係老闆娘好心收養的,呢隻一樣咁為食,不過佢太老無牙食唔到




去到阿嫂屋企,見到Bear Bear,好黐人呢,不過佢唔鍾意影相,好難影到佢正面






我話今次返香港都無食過打冷,所以阿嫂帶我哋去屯門市中心嗰邊去食潮洲嘢,呢間好味







第二朝星期日,又要等啲爛瞓豬瞓醒至一齊去樓下冰室食早午飯,我覺得佢個叉燒滑蛋好食



下午我約咗上次我返香港一齊去行山嗰班貓友,係又一城食個下午茶







仲要多謝貓友的小禮物


嗰日係落雨天,食完都無其他節目,所以就散了,搭地鐵返大窩口時,特登去荃灣站落車,行去買呢個榴槤菠蘿包,成日都行過,都想試好耐,不過我又覺得唔係特別好食囉



呢晚三家姐煲咗木瓜花膠湯呢,正



6 則留言:

  1. 原來 Bear Bear 都係賭神 🤣

    回覆刪除
  2. 筋斗雲個名好cute呀,咦,咁佢主人咪係悟空。;P

    我覺得菠蘿包都係配鮮牛油最合拍。

    回覆刪除